Friday 1 April 2016

Azam 2016! Yeke?

Assalamualaikum. Hello April 2016!

25/09/2013. Ini adalah tarikh keramat. Haper yang keramat sangat tuhh??? Inilah tarikh terakhir aku hapdet blog neyyhh.... warghahahaha T_T

Ni pon saje2 menjenguk 'rumah lama' kot2 dah ade orang menyewa ke... kahkahkah. Masih seperti dulu rupenye 'rumahku' ini. =P

Apa kabor semua? Sihat2 le hendaknye yerk... Aku nak cite memang tak terceritekan le... Ate dekat 3 tahun tinggeikan 'rumah' ni! Ko raseee???

Ok macam ni, aku malas berjanji dah sebab ni sume angkara jebon. Janji dicapati. huah huah huah... Setelah sekian lama tinggalkan 'rumahku' ini dan setelah sekian lama terbengkalainya cerita 'Mr. L Dalam Hati' tu, aku tak sangka masih ada lagi yang bertanya pasal cerita tu. Ai is terharu yu... Berbekalkan semangat dari 'peminat' (sangaattt...) tu, lagi sekali aku tak nak berjanji tapi aku adalah jugak berazam nak sambung tulis balik. Tu pun kalau aku terjumpa balik draft aku yang ntah mana haku letak. hakhakhak =D  Lagipun dah lama aku tak terjebak dengan novel2 neh. So, adakah novel2 sekarang masih sama pesennye macam dulu2, errr ai mean 2-3 tahun sudah punya pesen? Ke masih sama je lebih kurang jalan cerita? Huhu. Dekat rumah berlambak2 novel idak berbace lagiii...lalala.... Faktor usia mungkin? Ngeee.... Lagi satu, buat apa aku nak baca novel, dah kalau berlambak2 novel sekarang suma dah masuk tebisyen??? Betul tak cakap aku? Haaa.... Kaaannn.... Hahahaha padan muka kena setepek! =P

Tapi cakap pasal cite novel dekat tebisyen neh atau bahasa saintifiknya, drama adaptasi novel, yang memang paling win dalam hati aku adalah drama Teman Lelaki Upahan. Pergghh memang fenomena awal tahun lepas! Bukan nak kata la, sampai sekarang ni pun aku tak move on lagi ko taauuu??? Memang best giler cite tuh, dari cerita tu sendiri, pelakon-pelakonnya especially my Ungku (El/ Abg Ngah) dengan my Elizad (Kyra Lydia/Kaklong) malah pelakon2 extra dia pun memang terbaekkk, sampailah ke lagu OST dia semuanya best! Dengan si Ippo, Ir Radzi pon same pemes sekali buat dek cite neh. Sampai jadi Top 5 ABPBH koooo!!! Moga ade rezeki Kaklong and Ippo untuk menang!

So berbalik kepada azam nak tulis balik, aku harap dengan berbaki sikit je lagi semangat yang ada nih, aku harap terlaksanalah hendaknya walaupun kadar peratusan kebarangkalian ianya menjadi kenyataan adalah 30%! huhu. Ok  hope to see u again! Tata! Mmuaahh! (>,^)

No comments:

Post a Comment