Wednesday 6 March 2013

NAK TRY MENULIS bulleehhhh???

Assalamualaikum.... hahh bapak lame x post kt blog!!!jap2 nk tgk last blog ble datenye......

AHAHHHH!!!!  Isnin, 30 April 2012 uoollsss!!!! bukan takat da bersawang!!da berkulat!!berlapuk!!berlumut!!berkerak!!sumer ade!!! aku bkn x buka blog, hari2 aku bukak tp bukak blog org bce e-novel...thehehe...komen p0n rajin tp blog seniri???hampesss!!! xtau nk update ape sbenornye.. tekujat aku tgk follower p0n betambah la 10g dri sebl0m ni dlm 2g jerkk!!hahaha...ye ah x silap las tgk dlu dlm 9-10 followers kot..ni bru cek, aikkk???17 followers???hambboii....mne datang???1 kjayaan besar buat wanie waniez (alaa kt blog x bole tag dri sniri...=P  ) dlm list followers tu ade la 2 3 kerat mmg mmber aku tp yg lbh tu nk tye sket mne kome jmpe blog aku neh????walaup00nn....hehe

K2..balik kpd tjuk post ni..aku sbenornye lame da pendam hasrat nk mnulis...oleh sebab aku ni memg pmbace TEGAR novel2 melayu...makanya teringin nk buat novel sniri!!wahhh x agak2!!nvel trus!!bkn ko nk try cerpen ke dlu wani oiitt....haha...bkn ape idea lme da dlm kepala malah da ade aku catatkan p0n dlm kertas ble mncul idea sengal aku!!! tp kekangan masa (KEKANGAN la sangattt, bce blog org n ber fb ade plak mase ko!!phuiii!!!) mnyebabkan aku asyik tangguhkan je hasrat tuh!!tp 2 3 menjak ni makin rase berkobar2 plak nk mnulis tp ade ke org yg sudi nak bace??? kalo byk support...ok2 aku publish kt fb, kalo dpt 5 like (x pyh nk demand bajet ko tu hanis zalikha or kak senduk yg ramai followers!!! 5 like da ckup) aku nk start mlm ni jugak menulis!!! bulleehhhhh???? hehe...sbb ape mlm???sbb aku kje smpai kol 5...balik kje buat kje part time tlg mak ajor ngaji...hehehe...bet0l arr!!igt aku tipu!!!! k2, kalo ade yg TERbaca post ni, di alu2kan mengomen terutama soalan aku tu>> mne kome jmpe blog aku neh??? saje la nk tau kaann...mne tau kot siti nurhaliza ke yg promot...warghahaha...=D ok lah!!! curik mase time kje neh!!! gilo!!semangat menulis yg berkobar2 punye psl...berjumpa lg kite yer... (kalau capai matlamat dengan 5 LIKE kt fb!!!! )
daaa............... =) 

4 comments:

  1. amboi nokkk ber blog pula ka?
    sudah boring sama itu fb ka?
    hahahahaha~

    ReplyDelete
  2. hahaha!!!! xde la bosan.. Saje nak cungkil bakat keluar..ewah... eh ni bella aka "Assalamualaikum ya tun" ke??hehe

    ReplyDelete
  3. Jmpa blog akak sebab terbaca kat fb. baru taw akak ada blog.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alala...lme da akk ada blog ni fara...btw thanx sudi jenguk ke sini =)

      Delete